loading...
کریستیانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 46 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادریددر پایان بازی 4شنبه شب تیمش در سیگنال ایدونا پارک در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آنها گردید. او اعلام کرد که تیم بهتر برنده میدان شد ولی پیغامی امیدبخش هم برای شاگردانش داشت:«هیچ چیز غیرممکن نیست.»

دراینجا می توانید متن کامل صحبت های مورینیو به گزارش آ.اس را مطالعه کنید

بازی 4شنبه شب: تیم بهتر به پیروزی رسید؛ چه از دیدگاه فردی و چه از دیدگاه گروهی. آنها درتمام دوئل های فردی به پیروزی رسیدند و منسجم تر از ما کار کردند. به علاوه قد بازیکنان دورتموند بلندتر بود و ما مشکلات زیادی در همراهی آنها در حرکات عمقی داشتیم و نتوانستیم از زیر بار فشار آنها خارج شویم. نتوانستیم واکنش نشان دهیم ولی نتیجه به دست آمده به نحوی است که قابل جبران است. هیچ چیزی غیرممکن نیست و امید وجود دارد. الان همه می گویند که نه و یک روز دیگر همه می گویند بله. قبل از بازی،همه آماده خواهند بود تا با تمام توان مبارزه کنند. نمی توانی بدون آنکه در زمین مسابقه تا پای مرگ بروی، در یک رقابت شرکت کنی. اگر بوروسیا دورتموند، می بایست ما را حذف کند، دست کم باید سختی بکشد

داوری بازی: من در شرایطی نیستم که بگویم که آیا گل دوم حریف آفساید بود و آیا پنالتی بود یا نه..ولی تیم بهتر میدان به پیروزی رسید

رفتارهای سرخیو راموس: او بازیکن بزرگی است و خیلی احساساتی است و واقعا ناامید شده. وقتی یک دقیقه بعد از اتمام یک بازی با بازیکنی صحبت می کنی،در آن لحظه همه چیز غیرقابل هضم است. صحبت کردن در موردرفتار نادرست راموس در آن لحظه درست نیست. چون همه بازیکنان می خواستند که دراین بازی بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذارند .من ترجیح می دهم بگویم که نتوانستند

 بین دو نیمه به بازیکنان چه گفتید؟ من به آنها گفتم که نتیجه بد است و آیا می خواهید با4 گل ببازید؟ (با لحنی طنزآلود)

گلهای دریافتی: هریک از گلها درپی یک اشتباه از راه رسید. ما چند اشتباه دیگر هم داشتیم ولی دیگو لوپس مانع از به ثمر رسیدن چند گل دیگر شد

آیا دورتموند برتری فیزیکی و تاکتیکی داشت؟

من در زمین شاهد این بودم که تیمی برتراز تیم دیگر است؛ قدرت تهاجمی فیزیکی وروانی بیشتری دارد ودرتمام دوئل های فردی به پیروزی می رسد ودر این بازی تیم برتر به پیروزی رسید. اظهارنظر  من در مورد نیمه دوم سخت تر بود. چون آن نیمه زمین به من دورتر بود. ولی فکر می کنم که هرگل نتیجه اشتباهی از سوی ما بود. نمی دانم که آیا خطای آلونسو پنالتی بود یا نه. هیچ اطلاعات خاصی ندارم. به علاوه نمی دانم که آیا گل دوم آنهاافساید بود یا نه.ممکن است بوده باشد..ما اشتباهات دیگری هم داشتیم و دروازه بان ما دو توپ حیاتی را مهار کرد. گل اول، نتیجه از دست رفتن توپ بود و گل دوم هم همین طور. ما موافق این هستیم که تیم برتر به پیروزی رسید

این حس را دارید که کارهای گروهی در بازی تیمتان ضعیف بود؟

برای من سخت است که آن طوری که شما می خواهید، به آنالیز بازی بپردازم. من نمی توانم این طور آنالیز کنم چون بعدا با بازیکنانم به آنالیز بازی خواهم پرداخت. به نظر من کاملا واضح و شفاف بود و ادب و تربیت ورزشی هم گویای آن است که تیم بهتر برد، درمورد پنالتی و گل دوم نمی دانم. ارائه یک آنالیز عمقی تر در حال حاضر سخت است

چندی پیش خورخه والدانو می گفت که این نتایج نتیجه ترس از صحنه ورویارویی با چالشهای بزرگ اروپایی است

دراین سه سالی که من در رئال مادرید بوده ام، با افرادی آشنا شده ام که درتاریخ باشگاه، خیلی بزرگتر از افرادی مثل آقای والدانو هستند. این افراد به من نکات زیادی را توضیح دادند. یکی از این نکات، احساسی بود که در بازیهای خانگی به وجود می آید. به نظر غیرممکن می رسدولی این طور نیست. در دنیای فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست،حتی اگر این طور به نظر برسد... امید همیشه وجود دارد. اگر درحال حاضر از بازیکنانم بپرسید که بازگشت ممکن است،آنها به شما می گویند نه ولی در طول یک یا دو ساعت، پاسخ بعضی ها بله می شود واگر فردا این سوال را از آنها بپرسید، می بینید که همه آنها آماده اند تا با تمام توان بجنگند.دردنیای فوتبال همه چیزممکن است.ممکن است حذفی شوی، ولی بدون آنکه درزمین تا پای جان جنگیده باشی.اگر بوروسیا هفته آینده ما را حذف کند هم باید سختی های زیادی رامتحمل شود.

 

http://u.goal.com/268200/268216hp2.jpg

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 461
  • بازدید کلی : 35,812
  • کدهای اختصاصی