loading...
کریستیانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 105 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید درپایان بازی تیمش مقابل بورسیا دورتموند در ورزشگاه برنابئو با خبرنگاران صحبت کرد.

متن کامل صحبت های مورینیو با رسانه های مختلف را به گزارش آ.اس برای شما آماده کرده ایم که دراینجا می توانید بخش اول صحبت های آقای خاص با رسانه ها را مطالعه کنید:

او در گفتگو با آی.تی وی انگلیس در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد را در مادرید سپری خواهد کرد یا خیر گفت:«شاید نه،می خواهم جایی باشم که مرا بیشتر دوست داشته باشند.»و بعد از آن در کنفرانس خبری هم دراین باره گفت:«مهم این نیست که من اینجا باشم یا نه و مهم این است که رئال به خواسته هایش برسد. رئال مادرید در دوره های مختلف  جام های اروپایی متعددی را فتح کرده ششمین جام رسید و بعدش هفتمی و بعد هم هشتمی و نهمی . الان با رسیدن به سه نیمه نهایی متوالی،آن اعتبار رئال را بازگردانده ایم. ولی رئال با این چیزها زنده نیست و من هم همین طور. سه فصلی را که از نظر اقتصادی برای باشگاه فوق العاده بود را پشت سرگذاشتیم. پول فراوانی عاید باشگاه شد و پاداش ها هم پرداخت نشد. این آن چیزی است که در آینده باید پرداخت شود ولی کی، نمی دانم. اگر به دست من باشد که مشکلی نیست. در غیراین صورت هم برایم فرقی نمی کند. دوست دارم جایی باشم که مردم بدون اما و اگر مرا دوست داشته باشند.باید ببینیم که تا پایان فصل چه خواهد شد ولی مهمترین چیز رئال مادرید است. من سن و سال زیادی دارم و می توانم تنها راه بروم. در مادرید نباید کسی نگران من باشد.»

او درادامه صحبت هایش در کنفرانس خبری هم گفت:«می دانم که درانگلیس من را دوست دارند؛ این را می دانم. هواداران و رسانه ها مرا دوست دارند و رفتار عادلانه ای با من دارند؛ ازمن انتقاد می کنند ولی درکنارش به ارزش هایم هم اشاره می کنند. قراردادها را می توان نیمه کاره گذاشت. اینجا کسانی هستند که از من متنفرند. خیلی از آنها در همین سالن کنفرانس خبری حضور دارند.»

دقایقی قبل از این صحبت ها،اقای خاص در گفتگو با تله دپورته هم شرکت کرده بود. دراینجا می توانید بخش هایی از صحبت های مورینیو دراین گفتگو را مطالعه کنید:

تلاش تیم: تمام بازیکنان تمام تلاششان را به کار گرفتند.به صعود نزدیک شده بودیم. فرصت هایی داشتیم که زودتر از اینها به گل برسیم. اگر قبل از این به گل رسیده بودیم، شانس بیشتری برای صعود داشتیم. ما در دقایق پایانی گلزنی کردیم .

قضاوت هووارد وب: جو فوق العاده ای برورزشگاه حاکم بود که می خواست تا پایان در ورزشگاه بماند و به خاطر هواداران حسرت می خورم که ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. الان هم اوضاع به همین ترتیب ادامه می یابد. وب داور فوق العاده ای است ولی به مت هوملز کارت نداد تا او در بازی فینال حضور داشته باشد. وب هم داور خوبی است و هم یک انسان خوب

ناکامی مجدد در نیمه نهایی: نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا... حالا فینال مانده. هدف مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست ولی بازیکنانی دراین تیم بودند که حتی در حد یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا هم نبودند. سه فصل قدرتمند را با همین متوسط ها..... امیدوارم که در آینده رئال بتواند به هدفش برسد.

 

http://u.goal.com/255100/255107hp2.jpg

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 465
  • بازدید کلی : 35,816
  • کدهای اختصاصی