loading...
کریستیانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 48 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

سرمربی پرتغالی رئال مادرید درمورد صحبت های اخیر په په واکنش نشان داده و اعلام کرده که مشکل په په، رافائل واران نام دارد و در ادامه از اینیستا هم انتقاد کرده.

این درحالی است که در هفته های اخیر ژوزه مورینیو حالا کمتر آیتور کارانکا، دستیارش را به سالن کنفرانس خبری می فرستد و ترجیح می دهد تا شخصا با چالش های موجود در اطراف تیمش روبرو شود. او که در استانه بازی فردا شب تیمش مقابل مالاگا در کنفرانس خبری شرکت کرده بود، صحبت های جنجالی زیادی را برزبان آورد که از شما دعوت می کنیم تا این صحبت ها را در دوقسمت مطالعه کنید.
این بخش اول صحبت های مورینیوست:

دفاع په په از ایکر:

 مشکل په په، یک نام دارد:" رافائل واران"

احتمال استعفا:

  برنامه من ادامه همکاری با رئال مادرید است

اجبار به خداحافظی:

من تا آخرین روزی که اینجا کار می کنم،پولم را می گیرم و یک یورو بیشتر  هم نمی خواهم
نمره ای که به سه سال حضور در رئال می دهد:

 من نمره ای نمی دهم

کاسیاس:

 من مشکلی با کاسیاس ندارم. بیشتر از بازی دیگو لوپس خوشم می آید و این حق را هم دارم. همان طور که کاسیاس می تواند بگوید که بیشتر از مانوئل پیگرینی خوشش می آید. تا زمانی که من سرمربی رئال مادرید باشم، همیشه دیگو لوپس دروازه بان تیمم خواهد بود.

دفاع اینیستا از کاسیاس:

 هرکسی آزاد است تا هرچه فکر می کند  و هرچه دوست دارد را برزبان بیاورد ولی من فکر می کنم که او باید نگران باشگاه خودش و هم تیمی های خودش باشد که وقتی مسی نیست، تفاوتها در بارسلونا آنقدر محسوس است؛مثل آن چیزی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیدیم. به نظر من آنالیز کردن چنین اوضاعی کار آسانی است.

چه احساسی دارید؟

 حالم خوب است. حسی معمولی دارم و کاملا درک می کنم که دنیای فوتبال هم تفاوت زیادی با جامعه (درحالت کلی) ندارد. یک جامعه در حال تحول و تغییر است و مسیر واصولی را دنبال می کند که اصول و مسیرهای من نیستند، ولی این تحولات در اجتماع وجوددارند و این طبیعی است که عواقب آن در فوتبال هم مشاهده می شود واین می شود دنیای با دورویی. ولی من حالم خوب است و آرام هستم.
می توانید بگوئید که دقیقا میان شما و کاسیاس چه می گذرد؟چرا نمی توانید توضیح دهید؟:

 یک بار برای همیشه می گویم؛ببین آیا متوجه می شوید یا نه.من سرمربی تیم هستم. مرا به خدمت گرفته اند تا سرمربی فوتبال باشم ویک سرمربی فوتبال ویژگی هایی دارد؛از جمله آنها اوست که انتخاب می کند که چه بازیکنانی به میدان می روند. این طور نیست که من برای انتخاب اینکه آیا کوئنترائو در ترکیب تیم به میدان برود یا مارسلو را به میدان بفرستم، شیر یا خط بیندازم. من از سکه برای تصمیم گیریهایم استفاده نمی کنم و بحث و گفتگو می کنیم وبعد از ساعتها بحث و آنالیز تصمیم می گیریم. من  سعی می کنم که با توجه به ذهن و منطقم تصمیم گیری کنم. من شخصا برای پست دروازه بانی از دیگولوپس بیشتر از ایکر کاسیاس خوشم می آید.
اصلا قصد آسیب رساندن به کسی را ندارم و فقط از دیگو لوپس به عنوان دروازه بان تیم،بیشتر از کاسیاس خوشم می آید. او به خوبی برای مهار سانتر ها از دروازه خارج می شود و بازی با پای بهتری دارد و به خوبی در بازیهای هوایی تسلط دارد. ایکر مهارهای داخل چارچوب فوق العاده ای دارد ولی من از سایر دروازه بانان بیشتر خوشم می آید. دقیقا همان طور که ایکر می تواند بگوید که مثلا من از یک سرمربی دیگر،مثل دل بوسکه یا پیگرینی بیشتر خوشم می آید . یا می تواند بگوید که از یک مربی با قدرت مدیریت بیشتر،با ذهنیت تدافعی تر یا تهاجمی تر خوشم می آید. این کاملا قانونی است که من انتخاب کنم که در شرایط معمولی،دیگو لوپس درون دروازه تیم قرار بگیرد. بعد از آن مردم هر چه می خواهند، بگویند. بگویند که مورینیو از فوتبال سردر نمی آورد و یا کاسیاس بیست برابر لوپس دروازه بان بهتری است...ولی به یک سرمربی که می گوید که دیگو لوپس، آلبیول، واران، ناچو و کوئنترائو بازی می کنند احترام بگذارید... بیائید..من همین الان ترکیب خط دفاعی تیمم در بازی فردا را هم گفتم...

 

http://u.goal.com/266200/266235hp2.jpg

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 460
  • بازدید کلی : 35,811
  • کدهای اختصاصی