loading...
کریستیانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 51 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
 

سرمربی پرتغالی رئال مادرید درمورد صحبت های اخیر په په واکنش نشان داده و اعلام کرده که مشکل په په، رافائل واران نام دارد و در ادامه از اینیستا هم انتقاد کرده.

این درحالی است که در هفته های اخیر ژوزه مورینیو حالا کمتر آیتور کارانکا، دستیارش را به سالن کنفرانس خبری می فرستد و ترجیح می دهد تا شخصا با چالش های موجود در اطراف تیمش روبرو شود. او که در استانه بازی فردا شب تیمش مقابل مالاگا در کنفرانس خبری شرکت کرده بود، صحبت های جنجالی زیادی را برزبان آورد که از شما دعوت می کنیم تا این صحبت ها را در دوقسمت مطالعه کنید.
این بخش دوم و پایانی صحبت های مورینیوست:

 از خط دفاعی تیم بگوئید
 زوج واران و راموس،آینده رئال مادرید هستند. آلبیول اگر بازی می کند،چون شایستگی اش را دارد. فابیو بازی می کند،چون من حتی یک گزینه دیگر هم پیش رو ندارم و دیگو بازی می کند،چون به نظر من بهترین دروازه بان ممکن است. خیلی ساده است. من این صحبت که بعضی ها می گویند که کاسیاس بهتر از دیگو لوپس است را می پذیرم ولی شما هم باید انتخاب های من را بپذیرید، چون من سرمربی رئال مادرید هستم

پایان روند شکست ناپذیری در خانه:

هیچ یک از تیم های بزرگ اروپایی دراین فصل نتوانستند در خانه شان بدون شکست بمانند. اگر در لیگ قهرمانان اروپا هم در خانه شان طعم باخت را نچشیدند، در جام حذفی متحمل شکست شده اند. حتی بزرگترین ها:یوونتوس، اینتر، میلان، ناپولی، بارسلونا، بایرن...تمام این تیم ها دست کم در یک بازی در خانه شان باخته اند. ما دو جا کم آوردیم. حالا یک جام پیش روی ماست...نه...چیزی بیشتر از اینهاست که باعث می شود من احساس خوشبختی کنم. ولی ارزشش را دارد که تلاش کنیم که شکست نخوریم.برای تیم خیلی خوب است که بتواند اعتماد به نفسش در بازیهای خانگی را افزایش دهد. ولی بازی با مالاگا بازی خطرناکی است و آنها ممکن است در خانه ما به پیروزی برسند و اگر در اوج به میدان نرویم،کار سختی خواهیم داشت

درزمان جدایی از رئال،چند دوست دراینجا خواهید داشت؟:

من حس نمی کنم که به کسی خیانت کرده باشم. دوستان برای همیشه می مانند.مردم می گویند که من از طریق تلفن با بازیکنان چلسی در تماسم..فقط این نیست..من با دوستانم در آنژی ، گالاتاسرای، بولونیا، اینتر..با همه حرف می زنم

حالا دیگر بازیکنان نظرشان را در پس پرده نمی گویند:

من فقط در مورد په په صحبت کردم؛چون شما از من خواستید که درمورد او صحبت کنم ودرغیر این صورت نمی خواستم راجع به او حرف بزنم. کافی است که یک انسان معمولی مثل من و مثل تقریبا تمام افرادی که دراین سالن کنفرانس خبری هستند باشید تا بتوانید درک کنید که ما درمورد ناامیدی و ناکامی حرف می زنیم. اصلا برای یک مرد 31 ساله با چنین شخصیت و با چنین پیشینه ای آسان نیست که توسط یک بچه 19 ساله کنار گذاشته شود. ولی این قانون زندگی است. چه کسی ارزش استفاده از این بچه 19 ساله را دانست؟من..... زندگی په په از نظر ورزشی تغییر کرده است. به علاوه این یکی از تصمیماتی بود که من گرفته ام؛از معدود تصمیماتی که من گرفته ام، که تصمیمی عمومی و رسانه ای هم نبوده...من هیچ مشکلی با او ندارم. من درک می کنم که شرایط ساده ای نیست ولی باید تلاش کرد که صادق بود و فکر می کنم که خیلی کم هستند افرادی که در خط دفاع به اینده رئال مادرید فکر کنند ...
زمانی که از سران رئال خواستید تا دیگو لوپس را بخرند، به آنها چه گفتید؟:

تقصیر از خودم بود که از همان اول روی خواسته ام تاکید و پافشاری نکردم. من از سران باشگاه خواستم تا او را بخرند. آنها با من بحث کردند . من درک کردم و زیاد برخواسته ام پافشاری نکردم تا بتوانم به هدفم برسم.
طرز فکر مورینیو درمورد اهداف:

در ابتدای فصل اهداف ورزشی زیادی داشتم، همان اهداف همیشگی.پیروزی در همه بازیها و قهرمانی در تک تک تورنمنت ها..ولی اینها فقط اهداف ما بودند و نتوانستیم به آنها برسیم. حالا لیگ را در رده دوم جدول لالیگا به پایان می بریم. تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش آمدیم.قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شدیم؛در فینال جام حذفی اسپانیا بازی خواهیم کرد و تا اینجا توانستیم تیم را برسانیم. اوضاع می توانست بهتر از این باشد یا همچنین بدتر از این.
 

http://u.goal.com/231100/231157hp2.jpg

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 478
  • بازدید کلی : 35,829
  • کدهای اختصاصی