loading...
کریستیانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 52 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

کریستیانو رونالدو فردا در داربی شهر مادرید میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید که در ورزشگاه بیسنته کالدرون برگزار می شود غایب خواهد بود تا بدین ترتیب بتواند با انجام تمرینات لازمه خودش را به بازی برگشت رئال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برساند.

این ستاره پرتغالی در بازی شنبه به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود. در جریان وارم آپ بازی رئال مادرید مقابل دورتموند که 4شنبه شب در آلمان برگزار شد، کریس در علضه پای چپش احساس گرفتگی کرد و از همین رو دقایقی قبل از آغاز بازی درمان های موقتی روی پایش انجام شد. کریس در طول 90 دقیقه در زمین حاضر بود و این درحالی بود که در عضله پایش احساس گرفتگی و درد می کرد. درنهایت کریس با ناراحتی سیگنال ایدونا پارک را ترک کرد و نشانه های درد در چهره اش کاملا مشهود بود.

او از روز 5شنبه جلسات فیزیوتراپی اش را برای رسیدن به شرایط آرمانی آغاز کرده است تا بتواند در بازی سه شنبه شب مقابل بوروسیا دورتموند از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش به میدان برود. با وجود این ناراحتی ها و دردها،کریس خوشبین است که بتواند خودش را به آن بازی برساند ولی در هرصورت به گزارش روزنامه آ.اس غیبت او در بازی با اتلتیکومادرید قطعی است.

با غیبت کریس،مورینیو مهره و سلاح اصلی اش در داربی مادرید را در اختیار نخواهد داشت. آن هم در یک دیدار کلیدی و سرنوشت ساز که می تواند نقش پررنگی در دوم یا سوم شدن رئال در پایان این فصل داشته باشد. کریس مقابل تیم مادریدی همیشه عملکرد خوبی داشته و تا به حال و در 4 فصل اخیر ، رئال توانسته 24 گل به اتلتیکومادرید بزند که 8 تا از آنها توسط کریس به ثمر رسیده. یعنی یک سوم از گلهای رئال در 4 سال اخیر و در داربی مادرید کار ستاره پرتغالی بوده و همین نشان دهنده سختی کار مورینیو برای بازی شنبه شب است.

 

Cristiano Ronaldo with his new Nike pink football boots, during a game for Real Madrid in 2013

 

جواد حسین پور بازدید : 48 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

ایکر کاسیاس، کاپیتان رئال مادرید، اعلام کرد اگر می خواهند در دیدار برگشت شکست مقابل دورتموند را جبران کنند و به فینال چمپیونزلیگ برسند، باید حتی آماده مردن در زمین باشند.

شاگردان مورینیو شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل دورتموند 4-1 به شکست خوردند تا امیدهای شان برای رسیدن به دهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ بسیار کمرنگ شود اما کاسیاس همچنان معتقد است که می توانند به کمک بازیکنان و هوادارن می توانند به فینال برسد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من از همه کمک می خواهم. دیدار سه شنبه شب آینده مهمترین دیدار فصل ماست.
شکست 4-1 در نیمه نهایی چمپیونزلیگ همیشه دردناک است اما بازیکنان تیم با توجه به در پیش بودن دیدار برگشت، کاملا مصمم است.
ما باید کاملا شرایط را درک کنیم؛ همین طور هواداران مان. آنها باید بدانند که این دیدار چقدر مهم است .

این از دربی پیش رو در لالیگا هم مهمتر است. ما باید در زمین بمیریم زیرا نتیجه آن، رسیدن به فینال ومبلی است.

قطعا دربی مهم است. اتلتیکو 14 سال است که نتوانسته مقابل ما پیروز شود. اما تکرار می کنم، دیدار مقابل دورتموند، مهمترین دیدار فصل است."

کاسیاس در سه ماه اخیر برای رئال بازی نکرده و حتی بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت هم روی نیمکت رئال حضور دارد اما تاکید کرد که هیچ مشکلی با مورینیو ندارد.

" از دیدگاه حرفه ای، برای مورینیو احترام زیادی قائل هستم. و همان طور که ژابی آلونسو گفته، مهم تیم است.

من همچنان به تیم کمک می کنم؛ از لحاظ مختلف. ضمن اینکه همچنان در کنار تیم هستم و تمرین می کنم."

 

http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-577-greeting-iker-casillas-during-a-real-madrid-game-in-2012-2013.jpg

 

جواد حسین پور بازدید : 39 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ایتور کارانکا، کمک مربی رئال مادرید، تایید کرد که کریس رونالدو، ستاره این تیم، در دیدار فردا شب مقابل اتلتیکو مادرید در دربی این شهر غایب خواهد بود.

در یکی دو روز اخیر اخباری در مورد احتمال غیبت رونالدو در دیدار شنبه شب منتشر شده بود و امروز کارانکا این مسئله را تایید کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" رونالدو در بازی فردا در فهرست تیم نیست. به جز رونالدو، مارسلو و آربلوا، سایر بازیکنان خوب هستند و فردا بهترین تیم ما برای پیروزی به میدان خواهد رفت."

کارانکا همچنین تاکید کرد که همه بازیکنان رئال باید در دیدار مقابل اتلتیکو بهترین بازی شان را به نمایش بگذارند و دربی مادرید را یک دیدار دستگرمی برای دیدار سه شنبه شب مقابل دورتموند دانست.

"  ما فردا در 120 درصد آمادگی خواهی بود و در بالاترین سطح بازی خواهیم کرد. هنوز بازی های مهمی باقی مانده و تیم باید در این سطح باشد. ما برای پیروزی به میدان خواهیم رفت تا فاصله امتیازی مان با اتلتیکو را افزایش دهیم.

بهترین شیوه برای آماده سازی مان برای دیدار سه شنبه، پیروزی در این دیدار است. این بهترین شیوه برای انگیزه گرفتن است."

 

http://u.goal.com/235500/235523hp2.jpg

 

 

جواد حسین پور بازدید : 30 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

خورخه والدانو، ستاره و مدیرفنی سابق باشگاه رئال مادرید در گفتگو با ال لارگرو در مورد باخت 1-4 رئال مادرید مقابل بوروسیا دورتموند در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

والدانو با خوش بینی تمام به ماجرا نگاه می کند و در صحبت هایی گفته:«در ورزشگاه برنابئو دو چیز هستند که قابل مقایسه با هیچ جای دیگری نیستند: سر و صدا و سکوت.. سکوت ، خود بازیکنان تیم را نشانه می گیرد و هیجان در جریان بازی برای تیم حریف کشنده است.صعود رئال مادرید به فینال،آن قدرها هم غیرممکن نیست. زدن یک گل در هر نیم ساعت غیرممکن به نظر نمی رسد.  »

 

البته او بعید می داند که بارسا بتواند به بازی فینال ومبلی برسد:« بعید می دانم که بارسا بعد از باخت 0-4 مقابل بایرن بتواند ورق را برگرداند. مسی در 30%آمادگی اش است و در طول یک هفته اوضاع او بهبود نمی یابد.»

 

http://u.goal.com/272600/272614hp2.jpg

 

جواد حسین پور بازدید : 78 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

بازيکنان رئال مادريد در حال بازسازي شخصيت و غرورشان هستند و کمبود اين موارد آنها را در دورتموند آسيب‌پذير کرد و آنها را مقابل طوفان شاگردان يورگن کلوپ خسته و بيحال کرده بود.

اشتباهات بايد تشخيص داده و برطرف شوند. اين بهترين راه براي جبران دور رفت و همان چيزي است که بازيکنان به آن باور دارند و روز سه‌شنبه در رختکن درباره‌اش صحبت مي‌کردند.

«سه‌شنبه يک شانس ديگر داريم و بايد بيشترين استفاده را از آن ببريم. اگر يک تيم است که مي‌تواند اين کار را انجام دهد، آن هم رئال مادريد است. ما بايد زندگي‌مان را براي اين کار بدهيم.»

اين صحبت‌هايي است که قبل و بعد از تمرين در والدبباس با حضور بازيکنان کليدي چون کاسياس، سرخيو راموس و هيگواين و ديگر بازيکناني که خود را مقصر مي‌ديدند و مي‌خواستند يک گام بهتر شوند مثل رونالدو، ژابي، په‌په و خديرا انجام شد.

وي ادامه داد: به خودمان و هواداران بدهکاريم. ما تيمي هستيم که بايد به خودمان انگيزه بدهيم و مطمئنا در روزهاي پيش رو هواداران را هم درگير مي‌کنيم.

 

Cristiano Ronaldo about to strike the ball, in Borussia Dortmund 4-1 Real Madrid, for the Champions League semi-final first leg, in 2013

 

 

جواد حسین پور بازدید : 36 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
۳ تفنگدار رئال پیش به سوی نبرد دورتموند

بازیکنان آلمانی، پرتغالی و فرانسوی رئال مادرید در دیدار شب گذشته مقابل بتیس نشان دادند که برای دیدار در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دورتموند کاملا آماده هستند.

 

کانون هوادارن رئال مادرید : کریستیانو رونالدو، مسعود اوزیل و کریم بنزما برای شکست بتیس بیش از اندازه کافی شلیک کردند. مهاجم فرانسوی یک گل زد و یک پاس گل داد، بازیکن آلمانی نیز 2 گل به ثمر رساند و ستاره پرتغالی در به ثمر رسیدن گل دوم و سوم نقش داشت.

په‌په مل، سرمربی رئال بتیس هنگامی که خبرنگاری از او درباره ناتوانی تیمش در سازمان دادن حمله مقابل رئال مادریدی که تمام تسلیحاتش را در اختیار نداشت، پرسید، چندان خوشش نیامد و گفت: تمام این صحبت‌ها درباره ترکیب به چگونگی نگاه شما بستگی دارد. تیمی که شامل رونالدو، بنزما و اوزیل می‌شود، یک تیم جهنمی است.

«3 تفنگدار» چه با گل زدن و یا گیج کردن مدافعان حریف همگی در 3 گل رئال مقابل بتیس نقش داشتند. علاوه بر همه اینها بنزما در حرکتی تماشایی آدریان را در نزدیکی دروازه شکست داد. گل اول اوزیل پایانی بسیار مشابه داشت و پس از یک و دو بی عیب و نقص با بازیکن فرانسوی به ثمر رسید. بازیکن آلمانی دروازه‌بان حریف را فریب داد و در حالی که ژست شوت محکم به عمق دروازه را گرفته بود، توپ را به آرامی به جایی فرستادکه به نظر می‌رسید فضای کمتری وجود داشته باشد.

تنها نقطه عطف این کتاب گل نزدن کریستیانو رونالدو بود. هرچند رئال مادرید وابستگی‌اش به بازیکن پرتغالی در گلزنی را شکست و این اصلا چیز بدی نیست. با در نظر گرفتن تمام اینها رونالدو بازی فوق‌العاده‌ای داشت. او نه تنها به بنزما پاسی داد که منجر به گلزن وی شد بلکه خالق گل سوم رئال هم بود که توسط کسی جز اوزیل به ثمر نرسید.

 

جواد حسین پور بازدید : 38 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7735144080/cristiano_relojes.jpg

کانون هواداران رئال مادرید: کریستیانو رونالدو ، نماد جدید کمپانی ساعت جیکوب اند کو شده است . مهاجم پرتغالی رئال این بار دو مدل جدید ساعت این کمپانی را تبلیغ کرده است . 
طبیعتا کریستیانو به عنوان یکی از محبوب ترین و سرشناس ترین فوتبالیست های جهان ، جاذبه ای برای بسیاری از کمپانی هاست تا تبلیغات را برایشان انجام دهد

تعداد صفحات : 3

درباره ما

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 450
  • بازدید کلی : 35,801
  • کدهای اختصاصی